ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСТАВКУ / ОПЛАТУ / ПОВЕРНЕННЯ
ЗАМОВЛЕННЯ
Замовлення приймаються 24 години на добу 7 днів на тиждень
- Замовлення приймаються на сайті у режимі ON-LINE
- виберіть необхідний товар та його кількість;
- натисніть на кнопку «Купити»;
- при необхідності повторіть ті самі дії з іншими позиціями товару;
- коли товар обрано, натисніть на кошик «Покупки», який знаходиться у верхньому правому кутку сторінки, щоб розпочати оформлення замовлення;
- введіть свої дані, виберіть спосіб доставки та оплати, підтвердіть замовлення;
- при необхідності після оформлення з Вами зв'яжеться наш співробітник та уточнить деталі замовлення.
При замовленні товару в інтернет-магазині palmira.com.ua від 800 грн. та вище, доставка здійснюється БЕЗКОШТОВНО!
ОПЛАТА ТОВАРУ
Оплата товару здійснюється виключно у національній валюті України.
Реквізити для оплати:
- Банківський переказ за реквізитами:ФОП Мирончук Артем Анатолыйович . р/р UA873133990000026008030203333 в банке ПАО "Приватбанк" ,ЕДРПОУ 3662007711 , oплата за чай, без ПДВ
- По запрошенню, рахунок може бути виставлений з ПДВ
На прохання замовника з товаром надсилаються усі необхідні документи.
Способи оплати:
- Оплата за реквізитами: передплата 100%. У передплату входить: вартість товару та переказ грошей на картку Приватбанку (реквізити вищє). Оплату можна здійснити через систему Приват24 після підтвердження замовлення або в будь-якому відділенні Приватбанку.
- Готівкою при отриманні замовлення: оплата суми за товар здійснюється при отриманні товару у відділенні компанії перевізника Нова Пошта або Укрпошта. Послуга оплати Новою Поштою складає 20 грн. + 2% від суми. Послуга оплати Укрпоштою складає 1% від суми (мінімум 10грн)
- Безготівкова оплата з урахуванням ПДВ: після того, як Ви зробите замовлення на сайті або по телефону, ми надішлемо Вам рахунок-фактуру (рахунок дійсний 2 дні). Оплатіть замовлення за рахунком-фактурою у будь-якому відділенні банку (для юридичних та фізичних осіб). Виконання замовлення за безготівковим розрахунком здійснюється протягом 2 - 4 робочих днів з моменту оплати рахунку.
Для оформлення замовлення за безготівковою формою оплати з урахуванням ПДВ необхідно:
Для фізичних осіб: паспорт (реєстрація проживання на території України) та ідентифікаційний код.
Для юридичних осіб:
- свідоцтво про реєстрацію підприємства;
- свідоцтво платника ПДВ;
- контактний номер телефону для внесення до податкової накладної. Документи Вашої компанії Ви можете надсилати на електронну адресу: tea@palmira.com.ua.
СПОСІБ ДОСТАВКИ
Доставка по Україні:
- Новою Поштою: Відправлення товарів транспортною компанією "Нова пошта" здійснюється щодня, крім суботи та неділі. Вартість доставки товарів Новою Поштою у відділення, або адресна доставка курьєром оплачується окремо згідно тарифів компанії перевізника.
- Укрпоштою: Відправлення товарів транспортною компанією "Укрпошта" здійснюється щодня, крім суботи та неділі. Вартість доставки товарів "Укрпоштою" у відділення, або адресна доставка курьєром оплачується окремо згідно тарифів компанії перевізника.
Величезне прохання до всіх покупців! Якщо виникає якась позаштатна ситуація при отримацфнні замовлення: затримка з отриманням з Вашої вини, не видають вантаж через помилку заповнення даних, при відправленні пошкоджений вантаж або інші причини, через які немає можливості забрати замовлення або Ви відмовилися забирати товар - будь ласка, повідомте про це нам за телефоном або через форму зворотного зв'язку на сайті у розділі "Контакти".
ПОВЕРНЕННЯ
Порядок повернення товару
1. Покупець має право відмовитися від отриманого товару належної якості протягом чотирнадцяти днів з дати отримання товару, за умови збереження товарного вигляду і споживчих якостей товару. Покупець зобов'язаний повернути товар на склад Продавця за свій рахунок. Продавець повертає Покупцю вартість оплаченого товару, за вирахуванням витрат, які несе Продавець при поверненні товару, а також різних комісій за переказ грошових коштів, протягом 10 робочих днів з дати отримання повернутого товару на свій склад.
2. При отриманні товару неналежної якості, Покупець має право вимагати заміни неякісного товару на якісний. Продавець задовольняє вимогу Покупця протягом 14 робочих днів з дати пред'явлення Покупцем письмової претензії по електронній пошті tea@palmira.com.ua.
Відправлення товару здійснюється щодня, крім суботи та неділі.
У разі виникнення будь-яких питань Ви можете зателефонувати за номером менеджера (050) 555-0-333 або Контакти написати на електронну пошту tea@palmira.com.ua, або скористатися формою зворотного зв'язку.
Ми запрошуємо до співпраці оптових покупців.
Умови оплати та доставки обумовлюються в індивідуальному порядку з огляду на побажання покупця.
Прекрасного дня та гарного настрою!